Co je cílem?
- Jak řešit konflikt a jak vyjednávat.
- Jak komunikovat a vzájemně si dobře porozumět.
- Aktivně se zapojovat a navazovat kontakt s klienty.
- Pochopit jakou roli má asistent při komunikaci s klienty.
- Jak efektivně nastavit work-life balance.
“Každý těžký rozhovor je náročný proces, který nás stojí klidně týden života.”
Při těžkém rozhovoru narážíme na své limity a zbytečně chybujeme. Pojďme se spolu podívat jak z takových situací vyjít co nejlépe. Nezvyšuj černé statistiky a věnuj se sám/sama sobě.
Not another vet nurse
Naučíš se, jak rychleji reagovat. Jak se prosazovat proti agresi. Náročný klient pro tebe nebude překážkou. Osvojíš si techniky a taktiky vyjednávání. Vše si prakticky vyzkoušíš v nácvikových situacích. Získáš praktické a jednoduché návody ke zvládání složitých komunikačních situací. Dozvíš se jak se dobře zazdrojovat a jak o sebe správně pečovat nebo jak si zdravě nastavit hranice.
Čeká tě odpočinek, poutavý program a sportovní aktivity v přírodě, na dokonalém místě. Těšit se můžeš například na beach volejbal, jogu, pilates, vodní soutěže a spoustu dalšího. Vše bude doprovázeno skvělou společností a výbornou gastronomií. Jako bonus se naučíš správně komunikovat pod vedením zkušených koučů.
Přihláška je platná po zaplacení zálohy. Zálohu 3000,- Kč je nutné odeslat na účet nejpozději 21 dní před konáním kurzu. Po připsání částky na účet ti závazně rezervujeme místo.
Dopoledne:
Odpoledne: